Winged Trinity Talk Show Walentynki cz.1 Walentynki cz.2

piątek, 4 października 2013

Uwaga! Uwaga! Ogłaszam ankietę na blogu!

Może podam powód: Pokłóciłam się z Tsubasą, bo ona sądzi, że w notkach lepszy jest wyśrodkowany tekst, a ja - że taki po lewej stronie. Zagłosujcie, proszę!

[wyśrodkowany tekst]
Przykładowa notka:
Fay: Obudzi ją ktoś łaskawie? -.-
Len: Na mnie nie parz, nie chcę, żeby znów mi się oberwało Q.Q
Squalo: Jak mam ją niby obudzić, co?

[tekst wyrównany do lewej]
Przykładowa notka:
Natariko: A dziś, proszę państwa, przywitajcie pana Williama Twininga!
*oklaski i pogwizdywania*
William: Oj, przestań. Nie lubię rozgłosu.
Weź udział w ankiecie! :) Jest po prawej stronie bloga.
(żeby było jasne: autorki bloga nie głosują! Tylko czytelnicy!)
~Natariko dziękuje za uwagę. \(^v^)/

2 komentarze:

Komentując "anonimem" prosimy o podpisywanie się.
Arigatō!