Winged Trinity Talk Show Walentynki cz.1 Walentynki cz.2

środa, 23 października 2013

FoyFoy

--Natariko--
Edward: KTO? AHAHAHAHAHAH! *turla się ze śmiechu*
Natariko: Nie ciesz się tak, wiesz co może ci zrobić, kurduplu. -,-

Edward: ... *chwila ciszy*
COŚ TY POWIEDZIAŁA?!! >o<
JA CI ZARAZ DAM KURDUPLU!!!
Natariko: Ed-chan, siedź cicho, wiesz, jaki z FoyFoya psychopata...
William: Edwardzie, proszę spokój.
Edward: NO CHYBA NIE, KURRNA! >O< *nie wie, co powiedzieć, więc siedzi cicho*
William: Dziękuję. Natariko, możesz wrzucać fotki.
Natariko: Dzięki, Will. ^w^
FoyFoy: JAKI PSYCHOPATA?! ZABIJĘ I ZAMORDUJĘ WAS WSZYSTKICH!!! >O<*
William: To jedno i to samo...
FoyFoy: ZAMKNIJ SIĘ!!! WAŻNE, JAKIE TO MA ZNACZENIE!!!
Natariko: Dobra, zamknąć się wszyscy!! JA TU MAM FOTKI WRZUCAĆ CO NIEEE??!!
  *ciiisza*
Natariko: Dziękować. ^w^
(postać to Foy Foy z anime Senyuu)
FoyFoy: HAHAHAHAHAH, NIEEEEEEEEE TT^TT ZA COOO???
Natariko: Za nic. :P
Natariko: KAWAII *3*
FoyFoy: Hmmmm... .__.
  
Natariko: I tym obrazkiem kończę dzisiejszą notkę. Do napisania ^w^

2 komentarze:

  1. Ok. mam takie drobne uwagi. po pierwsze od razu widać że nie nie pisały tego ani Tsu-chan ani Shizu-chan ( więc zostaje nieszczęsna Natariko hłehłehłe). Za mało tekstu, za mało obrazków a przede wszystkim nie ma humoru!!!! ech Natariko Natariko co z ciebie wyrośnie. Dla państwa wasza ulubiona komentatorka (nie ja wcale nie mam ego!)

    Akai

    OdpowiedzUsuń

Komentując "anonimem" prosimy o podpisywanie się.
Arigatō!