Winged Trinity Talk Show Walentynki cz.1 Walentynki cz.2

niedziela, 20 października 2013

Kurogane

--Tsubasa--
Tsubasa: Konbanwa... *pada na biurko prawie śpiąc*
Len: Wstawaj, musisz napisać notkę -.-
Tsubasa: To jest męczące, nie chce mi się...
Fay: *cały w skowronkach* Dzisiaj wraca Kuro-wan-wan! Nareszcie będzie kogo powkurzać ^w^
Lavi: A tak na marginesie, to co się stało Enmie?
Tsubasa: Jak wracaliśmy ze sklepu to niósł moje mangi w reklamówce. Poślizgnął się na liściach, wyglebił, a mangi jeszcze go przygniotły. Biedactwo T.T
Kurogane: *wchodzi do pokoju* Mam nadzieje, że to czarodzieja przygniotły te mangi i nie żyje -.-
Lavi: Czyli to prawda, że czasami człowiek słyszy tylko to co chce -.-
Fay: Pudło ^w^  Enmę-kuna przygniotły mangi, ale żyje. A ja mam się świetnie ^w^
Kurogane: A szkoda -.-
Tsubasa: Kuro-tan, wiesz jak ciężko było znaleźć z tobą arty?
Kurogane: Nie nazywaj mnie tak jak ten rąbnięty czarodziej!!! 
Fay: Kuro-pon, ludzie cię nie lubią, a to wszystko przez ten twój straszny wyraz twarzy. Uśmiechnij się ^^ *rozchyla mu palcami kąciki ust*
Kurogane: *wściekły, zamachnął się, żeby mu przywalić*
Fay: *Robi unik i ucieka* Kuro-sama się wkurzył ^w^
Kurogane: *goni go* Czekaj no, ty... Jak dorwę, obedrę ze skóry!!!
Tsubasa: No cóż... -.- Oni niech się tam gonią, a ja wrzucam naszego Kuro-tana. A właśnie, i jeszcze jedno. Teraz noty mogą pojawiać się częściej, ale będą nieregularnie, tzn: będę wrzucać noty, kiedy będę miała czas i wenę. Serdecznie pozdrawiam i do następnej noty...
(Postać to Kurogane z anime Tsubasa Reservoir Chronicle)
























4 komentarze:

  1. A ja tam cię lubię, Kurogane ^w^
    Tsu-chan, masz poprawić ten tekst (ty wiesz, o co mi chodzi, więc masz to zrobić).

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też się wtrącę. jako stała komentatorka (*wywyższa się)pragnę zauważyć że to jest porostu ZAJEBISTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Akai

    OdpowiedzUsuń

Komentując "anonimem" prosimy o podpisywanie się.
Arigatō!