Winged Trinity Talk Show Walentynki cz.1 Walentynki cz.2

środa, 30 października 2013

Belphegor & Fran

--Tsubasa--
Tsubasa: Bardzo wszystkich przepraszam, miałam małe problemy w domu i dlatego notka pojawia się tak późno...
Fran: Nawaliłaś na całej linii.
Tsubasa: *zaskoczona*  Co.. Ale jak, gdzie, kiedy ty tu i skąd to wiesz?
Fran: Od Lena, poszedłem przodem, bo Bel-sempai dźgał mnie nożami.
Tsubasa: Zresztą nieważne... Pojawiłeś się za szybko!! ><
Fran: ale to przecież nie ma większego znaczenia... No chyba, że masz jakieś dziwne zapędy.
Tsubasa: Nie, nie mam...
Fay: Hyuuuu~ Ohayou wszystkim!! :3 Usłyszałem coś o dziwnych zapędach
Fran: Fay, powinieneś przestać zachowywać się jak dziecko, bo to żenujące.
Fay: *skulony pod ścianą rozpacza*
Squalo: Vooooi, co tu się dzieje? Bel nie powinien już wrócić?
Fran: Squalo-taichou, dlaczego nie zetniesz tych włosów? Wyglądasz jak dziewczyna, mimo, że jesteś władczym dupkiem.
Squalo: *wnerwiony na maksa* VOOOOOOOOOOI, Powtórz to,ty żabo wstrętna, zaraz będziesz w kawałkach!!!
Tsubasa: *chwyta Squalo* Nie wolno go zabijać, rozumiesz? Lepiej się zaopatrz w spory zapas ziółek uspokajających.
Bel: Coś mnie ominęło? *look na Frana i wraca w kierunku drzwi*  Na dzisiaj mam go już dość, idę do siebie. *wychodzi z pokoju*
Squalo: *wyrywa się Tsubasie, wychodzi i tak trzasnął drzwiami, że wyleciały z zawiasów*
Tsubasa: Geniusz po prostu...-.- I kto to teraz naprawi?
Fran: Ty. *również wychodzi z pokoju*
Tsubasa: Dlaczego ja mam naprawiać, jak on demoluje... Zresztą i tak nikt inny się za to nie chwyci T^T No dobra, wrzucam obrazki i idę naprawić te drzwi TT^TT
(Postacie: Belphegor i Fran z anime Katekyou Hitman Reborn)









































Tsubasa: Kurcze, jakoś dużo tego wyszło... W każdym razie pozdrawiam i do następnej noci :)

1 komentarz:

  1. No tak skoro jeszcze żyje (bo unikanie Nati-kun to dziecinnie prosta zabawa) to powiem jedno ... Nie lubie Frana!!! Można z nim szybciej zwariować niż Z Nati-kun!!! Tsu-chan ja tam na twoim miejscu dała bym wolną rękę Squalo.
    No nic pozdrowienia dla wszystkich i wesołego Halloween.
    Muahahahahahahahahahahahahahahahaha (Kurde ten pobyt w szkole troche mi chyba zaszkodził ^^)

    Akai

    OdpowiedzUsuń

Komentując "anonimem" prosimy o podpisywanie się.
Arigatō!