Winged Trinity Talk Show Walentynki cz.1 Walentynki cz.2

poniedziałek, 9 września 2013

Superbi Squalo

--Tsubasa--
Tsubasa: Nareszcie! Udało mi się siąść do komputera!
Len: Mama zrobiła ci dzisiaj niezłą awanturę, nie?
Fay: O mało co zakazu nie dostałaś... A mówiłem, żebyś się najpierw do szkoły przygotowała?
Tsubasa: Czemu musicie mi to tak wypominać TT^TT Ja wiem, że to moja wina, ale naprawdę chciałam wrzucić szybko tą notkę, a spakowałabym się przecież później.
Fay: Tak, jutro rano przed wyjściem do szkoły -.-
Len: A tak zmieniając temat, to kto dzisiaj wraca?
Tsubasa: Nie domyśliłeś się dlaczego Fay już wczoraj kupił sobie stopery do uszu? Ja też muszę w nie zainwestować, bo chyba ogłuchnę...
Len: Tylko nie mów mi, że...
Squalo: *wchodzi do pokoju* VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI 
Tsubasa i Len: *zatykają uszy*
Fay: *Ze stoperami w uszach czyta książkę jak gdyby nigdy nic*
Tsubasa: Czy ty zawsze musisz się tak drzeć?!
Len: *nie zdążył zatkać uszu na czas i mu się ogłuchło*
Squalo: A czy to moja wina, ze tak zawsze mówię?!?!?! *prawie krzyczy*
Tsubasa: Zobacz, Lena nam ogłuszyłeś -.-
Squalo: A co się będę głuchym bananem martwił?! Zresztą, nieważne. Mam teraz większy problem. Czarodzieja pokroić na plasterki, czy w kosteczkę?!
Tsubasa: *szturcha Fay'a*
Fay: *wyciąga stopery z uszu* Witaj z powrotem, Squalo. Brakowało mi tu twojego, ekhem, donośnego głosu.
Squalo: Zaraz ja cię tak przywitam, że będziesz wyglądał gorzej niż głuchy banan!!!
Tsubasa: Ogarnijcie się oboje, bo muszę fotki do galerii wrzucić. I przywróćcie jakoś słuch Lenowi...
Fay: Czemu? Teraz się przynajmniej nie odzywa ^.^
Tsubasa: Po prostu dajcie mi chwilę spokoju!!!
Fay i Squalo: *cisza*
Len: *głuchy* 
Tsubasa: No to wrzucam fotki Squalo
(postać z anime Katekyou Hitman Reborn!)



























Tsubasa: Od teraz notki mojego autorstwa będą pojawiać się tak jak kiedyś zapowiadałam, w niedzielę.
Fay: No chyba, że z jakiegoś tajemniczego powodu nie dasz rady...
Tsubasa: Mieliście być cicho -.- W każdym razie, do następnej notki! *wychodzi z pokoju*
Squalo: A mówi, że to ja się drę. *bierze Lena za nogę i wychodzi z pokoju*
Fay: Czekajcie na mnie T^T *wybiega z pokoju za nimi*

1 komentarz:

Komentując "anonimem" prosimy o podpisywanie się.
Arigatō!