Winged Trinity Talk Show Walentynki cz.1 Walentynki cz.2

środa, 4 września 2013

Fay D. Flowright

--Tsubasa--
Tsubasa: Tak jak obiecałam, dzisiaj kolejna notka.  
Len: Dzisiaj wraca Fay. Koniec spokoju TT^TT
Fay: *wchodzi do pokoju cały od popiołu* Tadaima... Mogę wiedzieć kto zastawił taką głupią pułapkę na schodach?
Len: *śmiejąc się* Nie wierze, że byłeś aż tak głupi, żeby w to wpaść! To zemsta, za wszystko co do tej pory mi zrobiłeś!
Tsubasa: A ja się zastanawiałam, co się stało z popiołem z kominka
Fay: Poczekaj no, Len-chan, już ja się z tobą rozprawię. *wyciąga różdżkę i zaczyna recytować jakieś dziwne zaklęcia*
Len: *przerażony zaczyna uciekać* Ja nie chcę! TT^TT 
Fay: *biegnie za nim* Dzisiaj wolisz różową sukienkę czy dziewczęcy szkolny mundurek?
Len: Ani jedno, ani drugie TT^TT  *wybiega z pokoju*
Fay: Będziesz mógł się pooglądać na Facebooku i You Tube ^w^ *wybiega za nim*
Tsubasa: No, to teraz jak mam chwilkę, to wrzucę fotki, a później pójdę ich jakoś uspokoić. 
(Postać: Fay D.Flowright z anime Tsubasa Reservoir Chronicle)






























Tsubasa: No to do następnej notki :-)

3 komentarze:

  1. Ah >/////< Widzem plecy! Teraz weszłam i pierwsze co mi się rzuciło w paczałki to ta notka się więc komentuję :) Chcem więcej bishów! I no.. Wiesz ty co xD
    Zapewne już wiesz kto ten zajebioszczy komentarz pisze, ale i tak podpis musi być :3
    Tak więc,
    Pisała,
    Haha lol jak fajnie się tak przedłuża xD
    .
    .
    .
    .
    .
    Caroline vel Karloska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawai!!! On jest po prostu kawai!!! Tsubasa-chan wiesz co dobre...
    Hyuuu~
    .
    .
    .
    Największa fanka Faya.
    (nie mam jakieś zajebioszczej ksywki ale ty na pewno wiesz o kogo chodzi hi hi hi) ~^-^~

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam gościa, ale wydaje się być fajny ^.^

    OdpowiedzUsuń

Komentując "anonimem" prosimy o podpisywanie się.
Arigatō!