Winged Trinity Talk Show Walentynki cz.1 Walentynki cz.2

niedziela, 15 września 2013

Killua Zoldyck

--Tsubasa--
Tsubasa: *śpi z głową na biurku w ręce trzymając myszkę do komputera*
Fay: Obudzi ją ktoś łaskawie? -.-
Len: Na mnie nie parz, nie chcę, żeby znów mi się oberwało Q.Q
Squalo: Jak mam ją niby obudzić, co?
Fay i Len: *intensywnie się w niego wgapiają*
Squalo: VOOOI!!! Nie gapcie się tak na mnie, bo wam łby poobcinam!!! >.<
Tsubasa: *obudził ją krzyk Squalo* Squ, zamknij się. Ja tu próbuję zdjęcia Killu odnaleźć w odmętach mojego komputera.
Squalo: Nie mów do mnie jak Lussuria, bo mi się niedobrze robi -.- 
Fay: Jak ty czegoś szukałaś, to ja jestem święty. Odsypiałaś po wczorajszej imprezie -.-
Tsubasa: To była impreza przymusowa. Zostałam nielegalnie zmuszona przez moich rodziców do siedzenia na urodzinach mojej kuzynki. To nie jest moja wina TT^TT
Len: To może wrócisz do szukania tych zdjęć? Bo Killua powinien tu już za chwilę być. Lepiej skoczę po jakieś słodycze, bo inaczej wszyscy będziemy martwi *wychodzi z pokoju*
Tsubasa: Niech zgadnę, grzebaliście w pokoju Killu? Cieszcie się, że Len wam o tym przypomniał. Życzę powodzenia -.-
Fay: *look na Squalo i pobiegł za Lenem* Lenusiu kochany!!! TwT Proszę, uratuj starego przyjaciela!!!
Squalo: *wychodzi zdenerwowany za nimi* VOOI!!! Banan!! Spróbuj o mnie zapomnieć, a będziesz podwójnie martwy!!!
Killua: * wchodzi do pokoju kilka minut później* Yo! Gdzie reszta? myślałem, że już wrócili :3
Tsubasa: Poszli do sklepu coś kupić, żeby ci zrobić niespodziankę powitalną. 
Killua: Yay! Lubię niespodzianki =^w^= Poczekam tutaj, aż wrócą.
Tsubasa: A ja wrzucam fotki i idę odespać wczorajszą noc.
(Killua Zoldyck z anime HunterxHunter)





































Tsubasa: Właśnie, przez tą wczorajszą imprezę prawie bym zapomniała, dołączy do nas nowa autorka, ale myślę, że sama wam się przedstawi ^w^ *ziewa i zasypia na siedząco*
Killua: Ja też jej jeszcze nie znam, ale myślę, że już wkrótce się ją poznam =^w^= Tsubasa już śpi więc to ja się z wami dzisiaj pożegnam. Pozdrawiam wszystkich i do następnej noci :)

3 komentarze:

  1. Killua jest kochany tylko... jakiego koloru on ma oczy bo na każdym obrazku inne!
    .
    .
    .
    Kimiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według oficjalnych źródeł w seriach telewizyjnych niebieskie, a w serii OVA zielone... Ale według mnie jest to coś między szarym, a niebieskim :)

      Usuń

Komentując "anonimem" prosimy o podpisywanie się.
Arigatō!