Winged Trinity Talk Show Walentynki cz.1 Walentynki cz.2

czwartek, 5 grudnia 2013

Garry

--Natariko--
Natariko: *z nosem w książce z geografii* Węgiel kamienny wydobywają tu, tu i tu... Węgiel brunatny tu...
Edward: Co ty wyprawiasz? Uważaj, bo ci węgiel na Gwiazdkę przyniosą.
Natariko: Bardzo śmieszne... *podnosi wzrok znad książki* Jak to "co"? Uczę się.
Edward: Od kiedy? O.O

Natariko: Od kiedy chodzę do szkoły. A teraz daj mi się w spokoju pouczyć. *z powrotem wsadza nos w książkę* Ropa naftowa tu...
William: Wiesz, kto dziś przychodzi? Pamiętasz, prawda?
Natariko: ... *loading...* nie. .__. A kto?
William: *wzdycha*
*dzwonek do drzwi*
Edward: A co, jeśli to Slender? O.O
Natariko: Tym lepiej ^w^ Już idęęęę!!! *biegnie do drzwi i otwiera je*
Natariko: Garry?! :D
Garry: H-hej... :)
Natariko: Super, wchodź! Zupełnie zapomniałam! A gdzie Ib? Już jej nie molestujesz? :D
Garry: *szok* Co ty...! O.O
Natariko: Widzisz, Natariko wszystko wie. ^w^ Chodź za mną!
*idą do pokoju Garry'ego, Natariko prowadzi*
Natariko: *otwiera drzwi zamaszystym ruchem, że prawie wywala z zawiasów* Ta-daaam!
Drzwi: >o<
Garry: *szok* Ee...eee...?
Natariko: Nie podoba ci się? :c A sama urządzałam...
Garry: No... jest spoko... Tylko... Te plakaty...
(dla ścisłości: na ścianach wszędzie plakaty i zdjęcia Ib)
Natariko: A, no bo wiesz, pomyślałam, że skoro lubisz Ib, to hmm... *szczerzy zęby w uśmiechu*
Garry: Taaa... *poker face i szok zarazem*
Natariko: Okeeej, to pooglądaj sobie i w ogóle rozgość się, a ja... pójdę powrzucać twoje  p r z e ś l i c z n e  fotki na fb! :33
Garry: *wciąż gapi się oniemiały na plakaty*
Natariko: *zostawia Garry'ego w totalnym stanie osłupienia, wraca do swojego pokoju i siada przed komputerem* No to wrzucam! :33
(postać to Garry z gry Ib)
Natariko: Uch... to się nazywa wbij >.>
Natariko: Uuu... Cudny ten fanart... OwO
Natariko: Jeej, jakie słodkie ♥ Musiałam :33
Natariko: >.>
Edward: >.>
William: >.>
Garry: >.>
Natariko: Garry?!
Edward: AAAA! Człowieku, nie strasz! O,O
Garry: Nie wrzucaj już więcej *wyrywa jej myszkę*
Natariko: NIEEEEE! TT^TT
Garry: No już, pożegnaj się ładnie i nie dodawaj obrazków.
Natariko: ALE JA MUSZĘ...!!! TT^TT
Garry: NIE. Zostaw to. >.<
Natariko: Foch. TT^TT
(The user Natariko has been disconnected.)

1 komentarz:

  1. jesteś wredna Nati-chan! nie obrażaj Garry'ego bo pobawię się w Mary i będziesz miała na karku psycholke z ołówkiem ( wiem że Mary miała nóż czy coś ten teges ale niestety jest już zarezerwowany ^^)
    Jakiś szczególnych uwag do noci nie mam (może poza ciut wymuszonym humorem). Mnie się podoba =^-^=

    Akai

    OdpowiedzUsuń

Komentując "anonimem" prosimy o podpisywanie się.
Arigatō!